tisdag 18 januari 2011

Jobbiga grejer med mina böcker

En grej jag stör mig mig på i somliga böcker i min bokhylla: Vissa sidor kan jag inte öppna för de är klistriga då jag gråtit en skvätt när något sorgligt har hänt. Jag har hundöron på 80 procent av alla älskade böcker. Vissa pocketböcker vill inte hänga med mig mer, har fått säga förväl till några denna vecka. Ganska jobbigt.

Tjatar jag om att jag borde plugga? Kan tro det. Jag gör det. Men grejen är att det är himla svårt att bara sätta sig ner och banka in massa fakta i huvudet när det är så mycket annat som drar. Jag kan inte välja vad jag ska plugga, vilket leder till att jag inte gör någonting. Typiskt dålig grej. Okej, nu ska jag ine skriva mer om mitt plugg. Det är totalt ointressant för utomstående.
Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar